Sidevisninger i alt

mandag den 25. august 2014

Et kasseret foderbræt får nyt liv





Et gammelt foderbræt fra genbrug

Sand i neylonstrømper,det kunne også være spagnum.

Med en strikkepind laver jeg huller til at plante i.

Jeg har sat lærkebark rundt i kanten for at give en pæn afslutning.

Set oppe fra 





Tak fordi du tog dig tid til at kigge ind på min blog.
 Det at dele interesser,stort og småt fra livet,
 går først op i en højre enhed, når man har nogen at dele det med.
 Både her på bloggen... med også i den virkelige verden.
 Hilsen Leila







13 kommentarer:

  1. Hvor er du bare kreativ. Super god ide. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Husløg er meget billig for tiden,så jeg har købt mange og så er det lige med at finde på hvor de skal være. Knus Leila

      Slet
  2. waue super kreativt, det må jeg vise min søster. tak for skøn inspiration. fantastisk smukt lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte,jeg gløder mig til det færdige resultat og at få den sat på en stolpe.Knus Leila

      Slet
  3. Det ser flot ud og med god vejledning. Godt du har små hjælpere.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth. Det er altid skøn at havde børn med i det man laver og det at give glæden ved blomster ja naturen i særdeleshed ,videre er næste en pligt.Jeg har selv "stolpet" bag efter både min mormor,bedstemor og min mor når der skulle laves havearbejde,så får man respekt for jorden og det der gror. Når jeg ser en plante forbinder jeg den næsten altid med barndomsminder,for mine "forbilleder" havde hver deres favoritter.Knus Leila

      Slet
  4. Sikken en flot dekoration du der fik lavet, og du kan da godt fodre fugle i stue etagen alligevel. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen, ja der kan godt komme nogle fugle-frø i stueetagen senere,nu skal jeg lige havde prikket og plantet færdig,så skal den op på en lærke-stolpe, så kan jeg sige der er serveret. Knus Leila

      Slet
  5. Å så fint dette blei Leila :) Og for en fin ide. Takk for at du viser hvordan du har gjort dette :) Ha en fin dag og håper du snart er frisk og rask igjen min venn <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tone-Lise. Du forstår at sprede glæde. Klem Leila

      Slet
  6. Hvor har i været dygtige. Hverken Sebastian eller Frandsine har nævnt at i har leget med sand og strømper :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå,for det var en hemmelighed,hvad vi lavede. Knus Leila

      Slet
  7. Hold da op hvor er du kreativ....

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...