Sidevisninger i alt

fredag den 21. oktober 2016

Der arbejdes videre på juletrommer i beton

I dag har været en rigtig slap af dag.
 Vi startede dagen med gæster og de smukker blomster og de to beton figuer var en gave til mig/os. Jeg havde fortalt en kusine om disse beton figuer og vuti så fik jeg dem.
 Jeg er meget glad for dem og glæder mig til at få dem sat ud i haven. 


 Bagefter arbejdede jeg videre med Juletrommerne,fik målt op hvor ophæng skulle bores i.  
Senere skal jeg nok samle fremgangsmåden i et indlæg. 


Der blev brugt noget tid i "min lille hule" Mine beton høns fik lidt mere maling 


Der er lang vej endnu inden jeg kan sende fjerkræet afsted til en veninde.




4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak det var pænt sagt om de mærkelige betonhøns. Hugge herfra.

      Slet
  2. Det er dog en herlig krea hule du har. Dejligt med sådan et rum, hvor der er samling på materialer og plads til at være kreativ.

    Rigtig god weekend.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette. Ja jeg er glad for at havde et rum inde i varmen hvor symaskinen altid står fremme ,klar til brug og hvor der ellers kan skabes ting og sager,både i pileflet og andre materialer. Hygge herfra.

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...