Sidevisninger i alt

onsdag den 23. november 2016

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse.
Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde en ide om hvordan jeg ville bruge dem til jul.Jeg har lagt en lyskæde indeni men det er ikke sådan at se ved højlys dag.Måske kommer der en ekstra lyskæde på rundt i lærk og gran,men det kan jeg bedst beslutte når jeg har set hvor meget stjernene lyser når det bliver mørk.

Jeg har efterhånden en pæn antal færdige beton kogler så der måtte da også lige bruges to her. 
Jern-opsatsen har jeg før haft indefor, men nu er den ophøjet til udedørs pynt.
Her kan man lige skimte lys i stjernen
De hvide krone lys skal skiftes ud med "snydelys" Gert skal dreje trælys til mig så skal der sætte LED pære i.
Grå bark er lagt i skålen sammen med betonkugler.
Så fik jeg taget et billed hvor man kan se lys.




7 kommentarer:

  1. Som altid skønne billeder af dine flotte kreationer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte det var sødt sagt af dig. Hygge herfra.

      Slet
  2. waue, hvor er du dygtig til at decorerer, vildt smukt ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte det var sødt sagt af dig. Hygge herfra

      Slet
  3. Det er bare så hyggeligt med pynt og lys i mørket.

    God dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har du ret i Charlotte. Tak for din hilsen .Hygge herfra

      Slet
  4. De stjerner er da vildt flotte, sådan nogen har jeg aldrig set før. Det er et meget flot dekoreret julebord du har lavet.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...