Sidevisninger i alt

tirsdag den 14. februar 2017

Stilleben og forår

Sidste år lavede Gert en del bure til Stilleben.
 I dag ville jeg så lige lave lidt forårsrengøring i nogle af burene
men besluttede mig for at vente lidt endnu.

Nogle af de gamle løgplanter havde overlevet. lidt ukrudt var der også.
 Det fik mig til at tænke, 

 Ukrudt er planter vi endnu ikke har fundet ud af, at se det smukke i. 


Hvis du vil se hvordan burene er lavet så se Her


Nu får burene lov at stå nogle dage ,så jeg kan se om der kommer blomster
 der kan genbruges.

16 kommentarer:

  1. århhh hvor fint super sødt bur og fine fine billeder, man ser rigtig solen i dem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine altid positive kommentar Dorte. solen var flink i dag,men koldt var det alligevel. Hygge herfra.

      Slet
  2. Det ville da næsten være synd at tømme buret nu, synes det ser så fint og frodigt ud. Det er ligefør man synes ukrudt er smukt på denne årstid, hvor vi trænger til grønt.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Anette,jeg venter også lidt,så får jeg se hvad der kommer frem.
      Hygge herfra med ønsket om en dejlig dag.

      Slet
  3. Hej Leila
    Det ser fint ud med burene i din solbeskinnede have. Er det en glaskugle, du har liggende og er den ude hele tiden?
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord Lisbeth. Til dit spørgsmål,ja det er en glaskugle og den er ude hele året, i sol og frost pynter den op.
      Hygge herfra med øsnket om en god dag.

      Slet
    2. Tak for svar - jeg har nemlig også sådan en, men jeg har ikke helt kunnet finde ud af at bruge den.

      Slet
    3. Okay Lisbeth, kuglen er fra en engelfigur med lys,men på englen har jeg sat en bloklys i ,da solcellen var defekt,på den måde fik jeg to brugbare ting ud af en. Hygge til dig

      Slet
  4. Kære Laila. Skønne billeder, ja ukrudt og især mælkebøtter de ved jo ikke at der det det forkerte sted det vokser op... Bare tanken om en gul mælkebøttemark, er da nok til hjertet bliver blødt og man bliver glad. Jeg var tilbage og kigge på de fine bure I har lavet, blot til pynt. Supergod ide med både hegnstråd og grene! Tak for inspiration :-) Kærligst Merete

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord Merete. En gul mælkebøttemark ,ja det er et smukt syn.Hygge herfra med ønsket om en god weekend.

      Slet
  5. Det er jo fantastisk. Tænk de har overlevet og nu skyder de.
    Smukt ser dine bure ud og dejligt at se andemor på reden.
    Dem har jeg også en del af men det er nu til søen. Men de kan jo bruges til reder inden de går til søs.

    Rigtig skøn aften
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jtak for dine søde ord. Skulle jeg søsætte mine plastik ænder måtte det være bag marken i limfjorden da vi ikke har en sø i haven,men der er nok af plastik forurening i vores vande, så jeg tror de bliver hvor de er.Hygge herfra med ønsket om en god weekend.

      Slet
  6. Fantastisk at det hele bare kommer igen - kan godt forstå det får chancen - det ser dejligt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Frede,det er fantastisk, for de har stået i frost og der er kun mos at gro i. Hygge herfra med ønsket om en god weekend

      Slet
  7. So beautiful Love and hugs Carole x

    SvarSlet
    Svar
    1. Dear Carole
      Thank you for your sweet comment. I wish you and your family a wonderful weekend. Love and hugs Leila

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...