Sidevisninger i alt

tirsdag den 26. september 2017

Engle i luften og Bronze Duer

For et stykke tid siden da vi var på besøg i Fru Pedersens have,købte vi en potte med Engle i lufte med hjem. Jeg er  vild betaget af Anettes brug af planten.Du kan se her hvad Annette har skrevet om Engle i luften 


Da jeg gerne vil have flere planter ,tænkte jeg om det var mulig at få den til at spire,hvis jeg satte nogle stykker i vand. For så skulle der sættes en produktion i gang.


Små vaser blev fyldt med de smukke Engle og vupti ,der var gevinst.


Den engle i lufte vi købte hos Fru Pedersens have er nu blevet så stor. 


Med hjælp fra sønnen fik jeg disse to bronze Duer.Nu vil jeg have lavet en støbeform så jeg kan få lavet nogle i hvid beton. Den due der er først på billedet har jeg flere af,bare stører. Dem kan du  se her


2 kommentarer:

  1. Ja englene er så skønne, og tænk at de er så nemme at formere.
    Bronze duerne er så smukke, og hvide i beton må være det næstbedste. Så er der lejlighed til at få afprøvet den nye hvide beton fra Kreativ beton :-) Er sikker på de også vil blive smukke Leila.
    Tak for linket.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Anette bronze duerne er flotte,og især med ir på.Jeg glæder mig til at afprøve den nye hvide beton og se hvordan det bliver. jeg håber at få lavet en masser engler i luften så der er noget at pynte med til næste år.Hygge herfra

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...