Sidevisninger i alt

torsdag den 26. oktober 2017

Julepynt af naturmaterialer

En gammel lanterne blev pyntet med naturmaterialer.
Masser af limstifter og bunker af naturmaterialer er blevet brugt til dette "nye" lygtehus.
Nu mangler jeg bare, at finde det helt rigtige sted og sætte den.


 

 Hver gang jeg kommer forbi kogler og frøskaller,putter jeg det i lomme. 
Når jeg så kommer hjem bliver det flytte over i de kurve vi har til at stå i vore bryggers. 
Når kurvene er ved at være fyldte,flyttes en del over i plastik kasser med låg.



Jeg har stadig MANGE kogler og det er planen,
 at jeg vil prøve at lave en koglekrans og en koglekage.


Hygge herfra.

11 kommentarer:

  1. Den ser rigtig flot ud. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Det var sødt sagt. Hygge herfra

      Slet
  2. Hvor er den blevet super flot, hvor er du altså god til at finde på.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for ros Anette,jeg er også glad for den og idéen. Hygge herfra

      Slet
  3. Den ser fin ud ��. God ide det med koglerne ��, kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Margit og dine søde ord. Hygge herfra

      Slet
  4. Utrolig smukt.
    Er vild med din pynt og jeg glæder mig vild til at se din kogle kage.
    Husk at stil lanternen så du kan se den, for den er virkelig smuk.

    Knus og skøn weekend
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for ros Charlotte. Jeg jeg håber at få lavet koglekagen og to kogletræer i denne weekend,men nu får vi se. Hygge herfra

      Slet
  5. Iris Thusgaard jensen29. oktober 2017 kl. 21.28

    Hvor er den smukt <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Iris det var sødt ad dig. Hygge herfra

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...