Sidevisninger i alt

onsdag den 1. november 2017

Ahorn fe til pynt i haven.

Ahorn Fe 
Første førsøg og jeg er selv godt tilfreds med resultatet. 
Ganske vist er de billeder jeg har taget ikke retfærdige over for de farver min nye havefigur har. jeg tænker, at jeg tager et par billeder når den kommer ud i haven .


Figuren står på en brosten og er samlet 50 cm høj.


 Af farver er der brugt jordrød, sort,brun ,irgrøn og kobber. farverne er beregnet til Stone Art. 
Kjolen er lavet af hør, dyppet i paverpol og pudret med Stone Art.


Inden figuren var færdig skulle jeg lige se hvordan den tog sig ud sammen med kobber-bladet.


De to næste billeder  herunder viser hvordan figuren så ud da der kom farver på.




 Her kan man tydlig se at figuren er pudret ind i Stone art


Jeg startede med at lave en figur i Paverpol og derefter lavede jeg det store Ahorn blad i kobber.
 Jeg havde nu også lavet nogle små blade i kobber ,men det blev for meget,
 så de bliver gemt til et andet projekt.
Bladet er behandlet så der hurtig kommer grøn ir .


6 kommentarer:

  1. Wau du er for sej Leila, hvor er hun blevet fin. Et meget flot første forsøg. Hvor mon den nye smukke havefigur skal stå.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette. Jeg har endnu ikke fundet ud af hvor hun kan stå. Måske skulle jeg planter et Ahorn træ i en stor beton skål og så sætte hende der,ellers ender det med at hun kommer til samlingen af fremstillede ting, der står i mit hobbyrum. Jeg er gået i gang med en der er dobbelt størrelse , har tænk mig at lave en Æble fe, kogle fe, Rose fe og selvfølgelig en ege fe da det ord indgår i mit slægtsnavn. Hygge herfra

      Slet
  2. Iris Thusgaard jensen1. november 2017 kl. 21.36

    Hvor er den blevet flot, den kan du være stolt af Leila, knus. hilsen Iris

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Iris. Jeg har da lært lidt under fremstillingen og det hjælpe nok ved fremstillingen af næste figur.Hygge herfra.

      Slet
  3. nØØjjj, super finnnnnnn ;O)) Leila du er bare så kreativ

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte,det var sødt af dig. Hygge herfra.

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...