Sidevisninger i alt

søndag den 19. november 2017

Jul i Huset på bakken langt ude på landet. Udendørs julepynt


 Så er den grønne kane ved at være juleklar.
Jeg synes selv, at der  mangler et eller andet, 
måske kommer der lige den ide der gør prikken over I'et 
ellers får det står som det gør.


Fåreskind og hessian til at sidde på.


Oppe i kanen er der et juletræ lanterne og en fodvarmer(gammeldags metal varmedunk)


Først havde Gert hængt mine pilestjerne op i birketræet 
men det så forkert ud ,så nu ligger de i kanen.


 Den gamle beton Julegås holder vagt ved indkørslen,
der skal lige lidt mos og andet omkring dens rede så er den også klar til jul.


Planen var mange store beton stjerner ,men det blev kun til den ene her....kommer tid o.s.v.


 Den gamle bør er normal fyldt med blomster.
Nu er de klippet ned og der er lagt gran og brænde i .


 Den skæve stige som Gert lavede til mig er endt 
som en del af  vores stilleben ved indkørslen til gården.


Hygge herfra

4 kommentarer:

  1. Super smukt det hele, du savnede lidt inspiration el. mere til kanen ! hvad med en rundt gran/naturkrans hæng op bagpå vognen ?? bare et forslag super flot kane i har lavet jer. helt sikkert ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var jo en ide Dorte,nu kan jeg jo gå og tænke lidt på det.

      Slet
  2. ehmmm mig igen... du kan jo godt lide beton ik ;O))) måske nogle beton firkantede "gaver" i flere størrelser med kobberbånd omkring til at stå på tæppet..;O))) bare forslag Knus ;O)) gaverne vil jo så blive rigtig smukke med tiden de står ude,,af måske lidt mos og patina ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det havde jeg også tænkt på ,men vi har vist pakke beton væk for i år. Men mon ikke jeg finder på noget. Hygge herfra og tak for id'eer.

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...