Sidevisninger i alt

mandag den 13. november 2017

Stjerne i kobber til julepynt udenfor. Inspireret af besøg i Fru Pedersens Julehave

Det kunne ikke gå hurtig nok med at få lavet nogle kobber stjerner til udendørs pynt,
 efter at havde set hvor smuk Anettes kobberstjerner tog sig ud i hendes Julehave. 
Du kan se mere om vores besøg i Fru Pedersens julehave 



Og vil du se mere fra Fru Pedersens Julehave kan du Trykke her


****
Her er et stykke af et gammelt kobberplade, som jeg vil bruge til stjerner,der kan blive mange,
 især hvis jeg gør mig umage med optegningen


Jeg har lavet stjerne skabeloner i tre størrelse.
Med det rigtige værktøj går det let.


I Fru Pedersens Julehave så vi også nogle store sløjfer i jern ,dem vil jeg prøve på at laver i kobber.
Det vil sikkert bliver smukt når det først får noget ir på sig. 




Jeg er rigtig glad for min Minibrænder.
Det gør det meget lettere at bøje og folde kobberet som jeg gerne vil have det


Tak til dig der kigge forbi,
 er du ikke på min side som fast læser,vil det gøre mig rigtig glad om du vil klikke dig ind.

11 kommentarer:

  1. NØjjj hvor super julet..rigtig flot altså ;O)) tak for juleinspiration ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte og i lige måde, for med alt det smukke du laver kan det kun inspirerer dem der ser det til noget godt. Hygge herfra

      Slet
  2. Iris Thusgaard jensen13. november 2017 kl. 17.38

    Hvor er det smukt sammen med bøgen, jeg er også i fuld gang med at finde julepyntet frem fra gemmerne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Iris og ih hvor jeg/vi glæder os til at besøge jeres julepyntet hjem,det er altid så smukt både ude og inde. Hygge herfra

      Slet
  3. Hvor er du altså god Leila. De er superflotte dine stjerner. God ide at lave dem i flere størrelser. De er vildt flotte sammen med de rødbrune bøgeblade. Tak for linkene :-)

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette,godt du kan inspirerer og er glad for at dele dine vidunderlige idéer med os andre. Hygge herfra

      Slet
  4. Jeg er så meget bag ud med at kommentere søde dig.
    Jeg er her skam endnu og er også fast læser.
    Jeg læser alt du laver og det er en fryd.
    Får bare ikke altid kommenteret i en travl hverdag.......
    Du er så dygtig altså og er vild med du bare gør tingene.
    Må sige at får du lavet de sløjfer og de er til salg..... så er jeg i den grad på.

    Så vil jeg også sige at jeg bare er så ked af vi ikke mødtes i fredags.
    Havde glædet mig. Men AA er virkelig skidt for tiden og her ligges mine kræfter.
    Håber i den grad vi ses næste år i november.

    Knus og skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord, jeg får heller ikke kommenteret det jeg gerne vil. Som jeg før har sagt så sælger jeg ikke noget, men jeg giver gerne opskrift og hjælper hvis det skulle være. Så er der jo lige det, at en venne gave kan man vel altid give. Hygge herfra og lige med et ses vi

      Slet
  5. Kære Leila
    Hvor er de bare blevet skønne dine stjerner. Jeg så godt sløjferne hos Fru Pedersen. Så mega flotte.
    Jeg er fast følger og elsker dine indlæg
    Ønsker dig og Gert en smuk og dejlig dag

    Kærlig hilsen og knus
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone. Ja de sløjfer de er bare flotte.Jeg så en side der solgte dem knap 200.´,kr. pr stk. men kan jeg nu selv lave dem, så har jeg den fornøjelsen.Selvfølgelig er de noget mere kostbar at lave dem i kobber, men når de så får grøn ir ....ih! hvor vil det være smuk sammen med en grøn ranke af gran eller blød ene. Hygge herfra

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...